নতুন বছৰত এই ৭টা অভ্যাস পৰিহাৰ কৰক !

সকলোৰে জীৱনত কিছুমান ভুল অভ্যাস গঢ় লৈ উঠে। ভুলবোৰ মানি লৈ বেয়া অভ্যাসৰ পৰা আঁতৰি গ’লেহে জীৱনত সফল হোৱা সম্ভৱ। আপোনাৰ অতীতৰ জীৱনলৈ চালে বুজিব যে আমি কিমান সহজে বেয়া অভ্যাসৰ লগত অভ্যস্ত হৈ পৰো। এনে অভ্যাসবোৰ সঁচাকৈয়ে ভংগ কৰাটো কঠিন।

দাঁতেৰে নখ কামোৰা, চুলিৰ মাজেৰে বাৰে বাৰে হাত চলোৱাটো স্বাভাৱিক যেন লাগিব পাৰে, কিন্তু এটা সময়ত বন্ধ কৰাটো কঠিন হৈ পৰে। এইবোৰৰ বাহিৰেও কিছুমান বেয়া অভ্যাস আছে যিবোৰৰ প্ৰত্যক্ষ ক্ষতিকাৰক প্ৰভাৱ যেনে ধূমপান বা মদ্যপান। এই অভ্যাস দুটাৰ ফলত কেন্সাৰ আৰু যকৃতৰ ৰোগ হ’ব পাৰে। এই ক্ষতিৰ পৰা হাত সাৰিবলৈ প্ৰথমে বেয়া অভ্যাসবোৰ নাইকিয়া কৰি সুস্থ জীৱন যাপন কৰিব লাগে।

১/ পলম কৰা

প্ৰায় সকলোতে কিছুমান মানুহৰ পলম হয়। এই অভ্যাসে আমাৰ জীৱনত ভয়ংকৰ প্ৰভাৱ পেলাব পাৰে। এনেকৈ থাকিলে আনে আপোনাক বিশ্বাস কৰিব নোৱাৰিব। তেওঁলোক সদায় আপোনাৰ ওপৰত হতাশ হৈ থাকিব। ফলত আপুনি কেতিয়াও নিৰ্ভৰযোগ্য ব্যক্তি নহ’ব। সময়মতে নপৰা অভ্যাসে আপোনাৰ জীৱনটো অধিক কঠিন কৰি তুলিব পাৰে। এই বেয়া অভ্যাস ত্যাগ কৰাৰ আটাইতকৈ উত্তম উপায় হ’ল সময়ৰ গুৰুত্ব উপলব্ধি কৰা।

২/ নিজৰ ওপৰত কঠোৰ হওক

কেতিয়াবা এনেকুৱাও হয় যেতিয়া কামবোৰ সময়মতে সম্পূৰ্ণ কৰাটো সম্ভৱ নহয়। ই ব্যক্তিগত, পাৰিবাৰিক বা আন যিকোনো ধৰণৰ কাম হ’ব পাৰে। বহুত চেষ্টা কৰিও কৰিব নোৱাৰিলে হতাশ নহব। নিজৰ ওপৰত অতিৰিক্ত বোজা নল’ব। গতিকে লাহে লাহে আকৌ কামত মনোনিৱেশ কৰক। নিজকে দোষ নিদিব।

৩/ আপোনাৰ ভাল দিশৰ মূল্যায়ন নকৰা মানুহৰ লগত থকা

তেওঁৰ চৌপাশৰ মানুহে তেওঁৰ ভাল গুণৰ শলাগ লোৱা আৰু শলাগ লোৱাটো সকলোৱে বিচাৰে। কিন্তু যদি আপোনাৰ ওচৰে পাজৰে এনেকুৱা মানুহ আছে যিয়ে আপোনাক নিবিচাৰে বা শলাগ নলয়, তেন্তে তেওঁলোকক এৰাই চলিব। তেওঁলোকৰ নেতিবাচক কথাবোৰ আপোনাৰ বাবে অধিক ক্ষতিকাৰক হ’ব পাৰে। তেওঁলোকৰ সংগ এৰি যোৱাটোৱেই এই বেয়া অভ্যাসৰ পৰা মুক্তি পোৱাৰ একমাত্ৰ উপায়। আপোনাৰ ভাল দিশৰ শলাগ ল’ব পৰা মানুহৰ সংগ বাছি লওক। তেওঁলোকৰ আন্তৰিক প্ৰশংসাই আপোনাক এজন ভাল মানুহ হ’বলৈ সহায় কৰিব।

৪/ শেষ মুহূৰ্তত হাৰ মনা

দেৰি হোৱাতকৈ এইটো এটা বেয়া অভ্যাস। কাৰণ বহু কষ্ট আৰু কষ্টৰ ফল পাব বিচাৰিলে কিছু ধৈৰ্য্য থাকিব লাগিব। যেতিয়া আপুনি আৰু ল’ব নোৱাৰাৰ দৰে অনুভৱ কৰে তেতিয়া নিজকে আৰু কিছু শক্তি দিয়ক। মই পাৰিম বুলি মনটোক কোৱা। এবাৰ দেখিব যে সঁচাকৈয়ে কাম শেষ হৈছে। আৰু সফলতাৰ সোৱাদ পাব। গতিকে প্ৰতিটো কামৰ আগতে পৰিকল্পনা কৰক। ইয়াৰ ফলত কামটো বহুত সহজ হৈ পৰিব।

৫/ নেতিবাচক দিশৰ ওপৰত গুৰুত্ব আৰোপ কৰা

কেৱল নেতিবাচক দিশত মনোনিৱেশ কৰাৰ অভ্যাস থকা লোকসকলে জীৱনত কেৱল নেতিবাচক পৰিস্থিতিৰ সন্মুখীন হয়। বেয়া অভ্যাসৰ অন্তহীন বৃত্ত। এই বেয়া অভ্যাস ত্যাগ কৰিবলৈ যিমানেই চেষ্টা কৰিব সিমানেই ইয়াৰ মাজত পৰিব। যদি আপুনি নুই কৰিব নোৱাৰে তেন্তে জীৱনত ঘটা নেতিবাচক দিশবোৰৰ পৰিৱৰ্তে ইতিবাচক দিশবোৰৰ কথা চিন্তা কৰক। লাহে লাহে আপোনাৰ স্বভাৱও ইতিবাচক হৈ পৰিব।

৬/ মাল্টিটাস্কিং

বহুতে মাল্টিটাস্কিংক এক বৃহৎ গুণ বুলি গণ্য কৰে। ই সহজ নহয়। মাল্টিটাস্কিং কৰিব পাৰিলে বহু সময় ৰাহি কৰাও সম্ভৱ। কিন্তু ই আপোনাৰ মগজুত ক্ষতিকাৰক প্ৰভাৱ পেলায়। গতিকে মাল্টিটাস্কিং বন্ধ কৰক। প্ৰতিটো কামৰ বাবে পৃথক সময় আবণ্টন কৰক। সাৱধানে আৰু দ্ৰুতভাৱে কাম কৰাৰ অভ্যাস কৰক। পাহৰি যাবলৈ ভয় কৰিলে দৈনিক কাৰ্য্য পৰিকল্পনা লিখি থওক।

৭/ দোষ দিয়া

নিজৰ দুৰ্ভাগ্য বা বিফলতাৰ বাবে আনক দোষাৰোপ কৰাৰ অভ্যাস পৰিহাৰ কৰক। আপুনি দেখিব যে তেওঁলোকৰ প্ৰচেষ্টাই তেওঁলোকক সফল কৰি তুলিছিল। গতিকে নিজৰ প্ৰতি মনোযোগ দিয়ক। আপুনি হয়তো আনক দোষ দি আত্মতুষ্টি অনুভৱ কৰিব পাৰে কিন্তু দিনৰ শেষত আপোনাৰ নাম ব্যৰ্থ লোকৰ তালিকাত থাকিব। আকৌ কিছুমান কথা আমাৰ নিয়ন্ত্ৰণৰ বাহিৰত। গতিকে যি নাপালে তাৰ বাবে আক্ষেপ নকৰিব।

CopyAMP code

Leave a Comment