আপোনাৰ মনটো বেয়া থাকে নেকি ? ৫ মিনিটত মনটো ভাল কৰক !

( Do you have a bad mood ? Make your mind feel better in 5 minutes ) ডিপ্ৰেছন কোনো মানসিক ৰোগ নহয় । এয়া সাধাৰণ আৱেগ । বিভিন্ন কাৰণত আমি বিচলিত হ’ব পাৰোঁ । যদি আপুনি বিচলিত হয়, ঠিক যেনেকৈ আপুনি নিজকে ভাল নাপায়, তেনেদৰে আপোনাৰ ওচৰ-চুবুৰীয়া মানুহবোৰো অস্বস্তিত ভুগিবলগীয়া হয় । কিন্তু ইচ্ছা কৰিলে পাঁচ মিনিটত মনটো পৰিষ্কাৰ কৰিব পাৰিব । ইয়াত এনে পাঁচটা পদ্ধতি উল্লেখ কৰা হৈছে –

১) আপোনজনৰ লগত সময় কটাওক । ভালপোৱা মানুহবোৰক কেতিয়াও এৰাই চলিব নালাগে । ক’বলৈ নাপাহৰিব মোৰ দুখ লাগিছে, অকলশৰীয়া হ’ব বিচাৰো । স্পৰ্শ কৰিলে আমাৰ মনটো ভাল লাগে । লগ পোৱাটো সম্ভৱ নহ’লে টেলিফোনত অন্ততঃ এমিনিটমান কথা পাতিব লাগে । কিয় বেয়া লাগে, কিমান বেয়া লাগে সেই ব্যক্তিজনৰ লগত শ্বেয়াৰ কৰক । কথা পতাৰ পিছত পাতল অনুভৱ হ’ব, মনৰ পৰা ডাৱৰবোৰ নোহোৱা হৈ যাব আৰু সূৰ্য্য উদয় হ’বলৈ আৰম্ভ কৰিব ।

২) যদি আপুনি নিৰাশ অনুভৱ কৰিছে তেন্তে সুৰীয়া সংগীত শুনিবলৈ চেষ্টা কৰক । আপোনাৰ ভাল লগা গীত এটা হ’ব পাৰে বা সম্পূৰ্ণ নতুন গীত হ’ব পাৰে । সুৰত বিটটো গুণগুণাই অন্ততঃ এমিনিট সময় গাবলৈ চেষ্টা কৰক । আপুনি দেখিব যে পাঁচ মিনিটৰ ভিতৰতে আপোনাৰ মনটো ভাল হ’ব ।

৩) বিচলিত হ’লে মুখত ঠাণ্ডা পানী ছটিয়াই দিব লাগে । গা ধুই পাৰিলে পৰিষ্কাৰ কাপোৰ পিন্ধিব লাগে । এই সৰু কামটোৱেও আপোনাৰ মনটোক নিশ্চিন্ত কৰি তুলিব পাৰে ।


আৰু পঢ়ক
সন্তানৰ ভৱিষ্যত ভাল কৰিব বিচাৰে যদি এই ৪টা টিপছ মানি চলক।
৮ টা অভ্যাসে সম্পুৰ্ণ ভাৱে নষ্ট কৰিব আপোনাৰ কিডনী।


৪) ঘৰৰ বাহিৰলৈ অলপ খোজ কাঢ়িবলৈ যাওক । মুকলি বতাহত জোৰেৰে উশাহ লওক । পাঁচ মিনিটৰ ভিতৰতে তোমাৰ হতাশা নাইকিয়া হৈ যাব ।

৫) হাঁহিবলৈ চেষ্টা কৰক, বিচলিত হ’লে হাঁহিবলৈ টান হয় । এনেকুৱা কিবা এটা চাওক, শুনক বা পঢ়ক যিটোৱে এমিনিটৰ বাবেও আপোনাৰ দুখৰ মাজতো আপোনাৰ মুখলৈ হাঁহি আনে । এই নিশ্চিন্ত হাঁহিটোৱে আপোনাৰ মগজুত ড’পামিন বৃদ্ধি কৰিব, যিয়ে আমাক ভাল অনুভৱ কৰাত সহায় কৰে ।

Leave a Comment