১৫ দিনত কমিব ৫ কিলোগ্ৰাম ওজন, মানি চলক এইখন‌ খাদ্য তালিকা !

( Lose 5 kg in 15 days, follow this diet ) ঘৰৰ কাম যিমানেই নকৰক কিয় নিয়মীয়াকৈ ব্যায়াম কৰাটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ। কিন্তু বেছিভাগ মহিলাই ঘৰৰ কামত ইমানেই ব্যস্ত যে ৱৰ্কআউট বা ব্যায়াম কৰিবলৈ সময় নাপায়। বিশেষজ্ঞসকলে কয় যে ওজন বৃদ্ধিৰ প্ৰকৃত কাৰণ হৈছে ভুল খাদ্যাভ্যাস আৰু সঠিক সময়ত ব্যায়াম নকৰা। চিকিৎসকেও এই কথাই কয়।

বিশেষজ্ঞসকলৰ মতে, যদি আপুনি ওজন কমাব বিচাৰে তেন্তে এনে খাদ্য খাদ্যত ৰাখিব লাগে যিয়ে শৰীৰৰ পৰা বিষাক্ত পদাৰ্থ আঁতৰাই পেলাব। ইয়াৰ লগতে উপযুক্ত পৰিমাণৰ ফাইবাৰ আৰু প্ৰটিন সমৃদ্ধ খাদ্য সেৱন কৰিব লাগে। গতিকে তলত এখন ডায়েট চাৰ্ট ইয়াত দিয়া হ’ল। যদি আপুনি ইয়াক আখৰে আখৰে মানি চলে তেন্তে আপুনি কেৱল ওজন কমোৱাই নহয়, আপোনাৰ ওজন নিয়ন্ত্ৰণ কৰিব, লগতে কাম কৰাৰ প্ৰেৰণাও বৃদ্ধি পাব।

১/ ৰাতিপুৱা আদা বা মৌ-জোল পানী, আদাৰ পানীয়ে শৰীৰৰ চৰ্বি জ্বলাবলৈ সহায় কৰে। আদাই শৰীৰৰ ওজন আৰু পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত যথেষ্ট প্ৰভাৱ পেলায়। ৰাতিপুৱা এগিলাচ গৰম পানীত অলপ আদা মিহলাই খালী পেটত খাব লাগে। মৌ ৰসো সেৱন কৰিব পাৰি। ই পাচনতন্ত্ৰক শক্তিশালী কৰে আৰু ওজন কমাবলৈ সহায় কৰে।

২/ ব্ৰেকফাষ্টৰ বাবে চিৰা (পুৱা ৮:৩০ বজাৰ ভিতৰত), ওজন কমাবলৈ চিৰখ এক উত্তম ব্ৰেকফাষ্ট কাৰণ ইয়াত আঁহ থাকে। আঁহ আন্ত্ৰিক অংশৰ বাবে অতি উত্তম আৰু ই মানুহক বেছি সময় ভৰ্তি কৰি ৰখাত সহায় কৰে। ইয়াৰ লগতে খাদ্যত ৫০ গ্ৰাম পনিৰ আৰু হালধি গাখীৰ খাব লাগে যাতে সম্পূৰ্ণ প্ৰটিন পোৱা যায়। প্ৰতিদিনৰ এই ৰুটিন মানি চলিব লাগিব।নতুবা মিশ্ৰিত ফল আৰু হালধি গাখীৰ এবাটি খাব পাৰি।

৩/ ৰাতিপুৱা ১১ বজাত সূৰ্যমুখীৰ গুটি আৰু এগিলাচ নাৰিকলৰ পানী, সূৰ্যমুখীৰ গুটিত আঁহ বেছি থাকে। ই বহুদিনলৈ ভৰ্তি হৈ থাকে। আনহাতে ১১ বজাত নাৰিকল পানীৰ লগত এমুঠি গুটি খাব লাগে। নাৰিকলৰ পানীয়ে আপোনাক হাইড্ৰেটেড কৰি ৰখাত সহায় কৰিব।


আৰু পঢ়ক
>> আপোনাৰ Kidney ত পাথৰ হৈছে আপুনি কেনেকৈ জানিব ?
>> শৰীৰত কেলচিয়ামৰ অভাৱ হ’লে এই ৬টা লক্ষণে বুজিব পৰিব !


৪/ দিনৰ ১ বজাৰ ভিতৰত দুপৰীয়াৰ আহাৰ, ব্ৰাউন ৰাইচ পোলাও আৰু দালি: মচুৰ দাইলৰ সৈতে ব্ৰাউন ৰাইচ। লগত চালাড লৈ যাবলৈ নাপাহৰিব। বিৰক্তি অনুভৱ কৰিলে পনীৰ ভূৰজীৰ সৈতে ৰুটি খাব পাৰে। ব্ৰাউন ৰাইচ হৈছে আঁহযুক্ত গোটা শস্য। ওজন আৰু পেটৰ চৰ্বি হ্ৰাস কৰাত সহায়ক।

৫/ বিয়লি ৪ বজাত এগিলাচ ৱেই, ৱেইত (গাখীৰৰ পৰা ছানা পৃথক কৰাৰ পিছত অৱশিষ্টখিনি ৱেই বুলি জনা যায়।) প্ৰ’টিন, ভিটামিন আৰু কেইবাটাও খনিজ পদাৰ্থ থাকে। ইয়াত কেলৰি আৰু চৰ্বি কম থাকে। ই হাইড্ৰেট আৰু এনাৰ্জিজ কৰাত সহায় কৰিব। ওজন কমাব বিচৰাসকলৰ বাবে ৱেই এটা আদৰ্শ পানীয়। অধ্যয়নত দেখা গৈছে যে দৈনিক সামান্য পৰিমাণৰ এই পানীয় খালে কলেষ্টেৰলৰ মাত্ৰা বেছি থকা লোকৰ কলেষ্টেৰল আৰু ট্ৰাইগ্লিচাৰাইডৰ মাত্ৰা কমোৱাত সহায়ক হ’ব পাৰে।

৬/ ৰাতিৰ আহাৰত শাক, পাচলিৰ চূপ( সন্ধিয়া ৭ বজাৰ পৰা ৭:৩০ বজাৰ ভিতৰত : ই সম্পূৰ্ণ স্বাস্থ্যকৰ আৰু ওজন কমাবলৈ অতি উত্তম। শাক-পাচলিৰ চূপৰ বাহিৰেও ক্লিয়াৰ চূপ, কুকুৰা মাংসৰ চূপ আদিও খাদ্যত অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব পাৰি। শাক-পাচলিৰ চূপে হজম শক্তিতো সহায় কৰে। ইয়াৰ পিছত ৰাতি শোৱাৰ আগতে একাপ মছলা চাহ বা গ্ৰীণ টি খাব লাগে।

বিঃদ্রঃ এই আর্টিকেলটোৰ তথ্যখিনি বিভিন্ন উৎসৰ পৰা সংগৃহীত আৰু প্ৰাথমিক জ্ঞান হিচাপে পঢ়িবলৈ আগবঢ়োৱা হৈছে। বিশদভাৱে জানিবলৈ বিশেষজ্ঞৰ পৰামৰ্শ ।

Leave a Comment