৩টা খাদ্য, ৰাতি অনিদ্ৰাৰ কাৰণ হ’ব পাৰে !

( 3 foods that can cause insomnia at night ) বহু লোকে ৰাতি টোপনি অহাত অসুবিধা পায় । সকলো ক্ষেত্ৰতে ‘অনিদ্ৰা’ নহয় । মানসিক উদ্বেগ, অত্যধিক ভাগৰ, কামৰ চাপ বেছি হোৱাৰ বাবে টোপনিৰ অভাৱ । লগতে ৰাতি শোৱাৰ আগতে গধুৰ আহাৰ খালেও সমস্যাৰ সৃষ্টি হয় । হাৰ্টবাৰ্ণ, গেছ-হাৰ্টবাৰ্ণ হ’লে সহজে টোপনি যাব নিবিচাৰে । শাৰীৰিক সমস্যাৰ ফলতো অনিদ্ৰা হ’ব পাৰে । এইবোৰৰ বাহিৰেও কিছুমান খাদ্য আছে, যিবোৰ শুই উঠাৰ আগতে খালে বিঘ্নিত হ’ব পাৰে । জানিবলগীয়া গুৰুত্বপূৰ্ণ খাদ্য কি কি ?

পিৎজা
তেওঁ সকলো সময়তে অফিচৰ পৰা ঘূৰি আহিব নিবিচাৰে । ভোক দূৰ কৰিবলৈ আমি বাহিৰৰ পৰা পিজ্জা আনিব লগা হয় । কিন্তু পিজ্জাত অধিক পৰিমাণে চেচুৰেটেড ফেট থাকে । ই পেটত বিভিন্ন সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিব পাৰে । পেটত অস্বস্তি হ’লে শুবলৈ মন নাযাব ।

মদ
ৰাতি শুই যোৱাৰ আগতে সুৰাপান কৰাৰ অভ্যাসে আপোনাৰ টোপনি সোনকালে নাহে । কিন্তু ৰাতি মদ খালেও কিছুমান সমস্যাৰ সৃষ্টি হয় । মদ্যপানৰ বাবে শৰীৰত পানীলগা হৈ পৰে । ডিঙি শুকালে টোপনিত ব্যাঘাত জন্মাব পাৰে । শৰীৰত মদ থাকিলেও অক্সিজেনৰ অভাৱ হ’ব পাৰে । টোপনিৰ সময়ত উশাহ লোৱাত অসুবিধা হ’ব পাৰে ।


আৰু পঢ়ক
ঠাণ্ডা নে গৰম ? গাখীৰ কেনেকৈ খালে স্বাস্থ্যৰ বাবে উপকাৰী !
পনীৰ আৰু কণী একেলগে খালে শৰীৰৰ ওজন বাঢ়ে নে কমে ?


পানী
শৰীৰক হাইড্ৰেটেড কৰি ৰাখিবলৈ পানী খোৱাটো প্ৰয়োজনীয় । কিন্তু ৰাতি বেছি পানী খালে মাজনিশা সাৰ পাই বাথৰুমলৈ যোৱাৰ প্ৰয়োজন হ’ব পাৰে । গতিকে ৰাতি প্ৰয়োজনতকৈ কম পানী খোৱা ভাল ।

বিঃদ্রঃ এই আর্টিকেলটোৰ তথ্যখিনি বিভিন্ন উৎসৰ পৰা সংগৃহীত আৰু প্ৰাথমিক জ্ঞান হিচাপে পঢ়িবলৈ আগবঢ়োৱা হৈছে। বিশদভাৱে জানিবলৈ বিশেষজ্ঞৰ পৰামৰ্শ ।

2 thoughts on “৩টা খাদ্য, ৰাতি অনিদ্ৰাৰ কাৰণ হ’ব পাৰে !”

Leave a Comment